30 Ocak 2015 Cuma

Biri AYI mı Didi ????

Ahhh be sevgili takipçi sessiz sedasız kaldım küçük bir operasyon geçirdim ama şimdi gayet iyiyim ölmedim görüldüğü üzre :)))

Aslında hiç gurumi öresim kalmamıştı ama napim be baktım ortadan kaybolunca ayaklar baş olmuş ;)
Baş olan ayaklara şiştt ben burdayım ceeee eee yapmaya geldik.İyiki geldik ama demi?

Baksana güzelliğe ayıyım ama çok tatlı bir ayıyım diyo bakıp bakıp sev al bağrına bas okadar yani :)

Şimdi bunu çekerken şey diyesim geliyo dünyanın en tatlı yiyeceğini yapan arının bile kıçında iğnesi var dikkatli bak bnm arınında iğnesi var eksik olurmu:)

Gellll balın iyisi bende armut başkasında :))))
Ayyy sıfır uyku bildiğin sıfır (0) uyumadan bugün enerci patlaması yaşıyorum ne mutlu bana ;) sevgili ayçınım çırağımda ördü diğer kızlarda bize eşlik etti onlarınkide yakındır gelir bikaç güne;)
bak kaç zaman olmuş bişe yayınlamayalı sakın boş duruyom sanma 2 boyunluk bir bebek hırkası bir bebek bolero ördüm cincap işliyorum ama bi anda boğmayayım diyorum sizleri.
Neyse canlarım işte geldim burdayım ben bu işte ustayım diyerek ukala tavrımla bitiriyorum postu 
Öpüyorum hepiciğinizi canlarım

24 yorum:

  1. Ellerine sağlık sevil çok mu çok tatlı olmuş arada böyle dönüş yap gurumide iyi oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ara ara seveceğim bişe olursa neden olmasın nede olsa gurumi ilk gözağrım hobide Nihancım

      Sil
  2. Gurumiden vazgecemiyoruz daha neler yapacağız inşallah sagkik olsun da dönüşün muhteşem oldu her zamanki gibi =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ömercikte büyüsede sende gelsen yine beraber örsek.Sağol kuşum bnm

      Sil
  3. Çoook şeker olmuş bu ayıcık sahi, bal küpüyle, iğneli arısıyla, her bir ayrıntısıyla, hatta şaşı gözleriyle peeek şeker, tıpkı her yaptığın orgü oyuncak gibi ;)
    Çok geçmiş olsun kuzum, Allah tekrarından saklasın diyelim, öperim çok çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Esenim Canımmm çok şapşal zaten şapşal seylere bayılıyorum.Detay diyince benden hiç kaçmaz detay :) amin yeter minnacık şeylerden dikişlenip gelmekten bıktım :D

      Sil
  4. aman da aman senin ayını da iğnesini de yerim ben. nasılda tatlı olmuş. ellerine sağlık canım. yalnız kalmasın sevilim gel benimkiyle birleştirelim bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyy oyy bnm kanadımın altı seninkiyle kardeş onlar gönüller gibi onlarda bir zaten

      Sil
  5. bir kere yorum yazdım gönderdim ne me lazım senin bu blog bana gıcık bidaha yazayım belki gelmemiştir:)))) ellerine sağlık hayatım çok güzel olmuş inşallah bende en kısa zamanda örüp amigurumideki durgunluğuma son veririm...çok kahve içme çokkkk öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet sende örmelisin ;) bnm blog sana niye bızınla değilsın yapıyo yorumunu beğenmiyo anlamıyom :(

      Sil
  6. içimize işleyen en güzel hastalık amigurumi :))
    çok tatlı olmuş buuu yeşil tulumunu sevsinler:) ellerinize sağlık
    Çok geçmiş olsun,sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim evet hastalık ama ben artık arınma aşamasındayım :)

      Sil
  7. Kuzum iyi haberlerini zaten aldım ama buralardan bende en az senin kadar uzak kaldım. Birde tabletten yazmak pek bi gıcık ama ertele ertele olmuyir . cok gecmis olsun tekrar bitanem.
    Gelelim ayıcığa :bizim arıları geçen yıllarda ayılar hüpletip babamı iflasa götürdüklerinden beridir pek kızgındım tüm cinslerine. Ama bu o kadar sevimliki hic fenalık yapacak bi tipe benzemiyor :) cok guzelllll. Yine bakınca ağzım açık kaldı. Harikasın valla. Tüm o detaylar falan. Kocaman alkışlıyorum seni.helallllll!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolunayım ya ne güzel yazmışsın Ayı işte napcan bende tüm cinslerine uyuzum ama bunu biraz sevimli yapayımda insanlarda gülümsesin didim:) pis ayı babanada arılarada çok geçmiş olsun.Sağol cnm beni yalnız bırakmayıp sürekli sordun sağol kuşum bnm.Zaten kitabın yoldaş oldu eve tıkıldığım zamanda bana.

      Sil
  8. Pek aç bir ayiymiş kavanozda bal kalmamış. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adı üstünde ayı gördüğünü affetmiyo yiyio :D

      Sil
  9. Hem ukalayım hemde becerikliyim diyorsunnn :) benim çılgınım ,hamaratım ,bidenem SEVİLİMMM .. Eline emeğine en çokta o güzel yüreğine sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani inkar edemiyorum edersem Allah çarpar :))))) cnm bnm sen güzel görüyorsun teşekkür ediyorum

      Sil
  10. Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Ama bu Ayıcık çok tatlı ...Emeğinize sağlık .. hemfikiratolyesi.blogspot.com

    YanıtlaSil