25 Mart 2014 Salı

Arıııı vızzzz vızzz :)





Ablaaa arabama inek örrr diye uzun süredir İnşaat Teknikeri olan kızım liseden arkadası İklim ömrümü tüketiyordu :)
Ama ben ona inekliği değil arı gibi çalışmayı daha uygun buldum ;)
Üstteki arıyı görüncede bunu örmeyi denemeliyim dedim.Hep tariften örmek yerine bana ait küçükte olsa çalışmalara başlamam gerekiyordu buda bir adım oldu .
Yaptıklarımın yanında pek basit kalıyor ama doğaçlamaya adım atmak lazımdı.Zamanla kendimden umudum büyük :) Egoya bak ya ama napim çenem kadar elimde çalışıyor :))))

7 yorum:

  1. eline sağlık bitanem doğaçlama örmene çok sevindim.. bundan sonra iki değişik toka ekleyip bir kıyafetin rengini değğşmeyle doğaçlama ördüm diyenler korksun artık sevilimden diyorum..heeeeee o egondan vazgeçme seni başarıya götürüyor bence ... öptüm çok..

    YanıtlaSil
  2. Ahh bnm yuzel yurekli annem ne guzel morel verdin bana <3

    YanıtlaSil
  3. doğaçlama çalışmana çok sevindim sevil ilk için çok başarılı senden değişik fantastik ürünlerde beliyoruz... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzun bir süre malesef bisey oremiycem sol elimden ameliyat oldum bir ay kadar sargida kalcak :( bende kendimden çok umutluyum nihan bu konuda ins yapcam

      Sil
  4. harikasınız valla.bayıldım.böyle özgün çalışmak daha iyi egoya devam yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim. Devamı gelicek öyle görünüyor

      Sil