15 Temmuz 2014 Salı

Bolero ve Yelek


Bu bolero sevgili Melek'imin doğacak minnoş zilli kızına örüldü.Umarım sağlıkla mutlulukla giyer Sevil Tiyzeside o günleri görür;)


Immm bu sevimli minnacık yelekse henüz doğup doğmayacağı belli olmayan ama ağustosta temelleri atılıp inş hayatımıza renk katacak kanımdan olmasada canımdan parça Asumun çok istediği kızına niyetle ördüm.8 yıldır bekleniyorsun bebek gel artık :)
Ayyyy Nilgünümmm cnm sende olmasan örmezdim kaçgün kahrımı çektin seni seviyorum <3


Hımmm şimdi de görmemişin orkidesi olmuş hallerim :) evlilik yıldönümünde Tunceliye bunu getirtip beni dünyanın en mutlu kadını ilan eden kocama sevgilerimi sunarım :)Cumhurbaşkanlığı seçiminden sonra 11 Temmuzun insanlık için küçük bizim için büyük olan bu adımın yılda birkez anılması için öneride bulunucam düşünün işte ruh halimi :))) 
Haftasonu yelek ve bolero hasılatı anca bugüne fotolandı ben çok sevdim umarım sizde seversiniz.
Hepinizi öpüyorum takipte kalın iki güne kadar çok sevimli bir yaratıkla burda olcaz;)
Sevgili takipçi sanada sözüm var rica edicem istediğin bloğumun linkini sana faceden atsınlar ordan girde sizin linkinizi görüp sinirlenmeyeyim;) tamam takip ediyosunda bari gözüme sokma olurmu?

12 yorum:

  1. yelek çok cici olmuş ablacım eline sağlık. orkideye iyi bak yanmasın kurumasın cahildim orkidem yandı :( doğum yaptığımda almıştı eşim böhüü :(
    nice mutlu yıllarınız olsun öküzcünle aşk dolu <3 :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim süpürgesiz cadım.uzun süre ara verince anca bu kadar oldu ;) orkidemin bakımı için dünya kadar video izledim cnm inş uzun süre bizle kalır.inş olucak upuzun mutlu yıllarımız <3

      Sil
  2. Canım ellerine sağlık harika olmuşlar sahipleri iyi günlerde sağlıcakla giysinler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm sen olmasan öremezdimki iiki yanımdaydın ben bolero dedim mailine bak dedim yelek örsemmi dedim mailine bak dedin kocaman yüreğinle beni destekledin çok teşekkür ederim <3

      Sil
  3. elini neye değdirsen orası şenleniyor maşşallah sana .. amigurumi bebek öremiyorum güzel olmuyor dedin millete şapka çıkartacak kadar güzel ördün.. şimdi de gerçek bebişlere yelekler boleralar örüyorsun tu tu tüü :) fazlamı oldu ne .. maşşallah sevilim eline emeğine ve o kocamannn güzel yüreğine sağlık..
    şirin ve güzel bebişlerde iyi günlerde giysinler..
    orkide sevmem diyordum sap gibi upuzun çiçeği nesini severler diyordum .. seninkini gördüm bendemi alsan dedim :) eşinle nice nice yıllara olsun canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmm bnm senin güzel yüreğin böyle gördüğünden güzel şeyler yazıyorsun bana utandırıyorsun teşekkür ederim.inş güyerler sağlıkla mutlulukla ;) orkideye gelince bende böylesini görmedim ho daha önce hiç orkidemde olmadı :) annemin orkidesiyle avunurdum :) sağolsun beni çok sevindirdi inş kötü günler geçecek burdan kurtulup çok daha mutlu günlerimiz olacak!Al canım sana bir uğra daha çıkar evde canın sıkılmaz kocaman büsbüyük öpüyorum

      Sil
  4. Boleroyu çok beğendim ellerine sağlık. Tarifi varmı acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tarifi benim paylaşmam etik olmaz ama http://nilgunvehobi.blogspot.com.tr/ burdan nilgünüme yazarsanız yardımcı olabileceğini düşünüyorum

      Sil
  5. teşekkür ederim. şansımı deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  6. :))) çiçeklerin muhteşem! kocanı bak tebrik ediyorum.
    boleroya gelince çok sevimli ve şık kesinlikle tıpkı yelek gibi.ellerine sağlık kuzum.minik prensesler şimdiden güle güle giysinler diyorum.
    çook öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım bende hala ara ara tebrik ediyorum kocamı :) beğenmen çok mutlu etti beni ;) kocaman büsbüyük öpüyorum

      Sil
  7. Yelekler birbirinden güzel olmuş canım ...sonradan tekrar yorum bırakmakda hiç zevki değil:)))) neyse sorun düzeldi ya ona bakalım hayatım daha öncedende yazmıştım tekrar yazıyorum orkidelerinin ardı arkası kesilmesin inşallah nice senelere hep mutlu ol:))))

    YanıtlaSil