10 Eylül 2014 Çarşamba

ufff oldum



Uff oldum sevgili okurum dun aksam ılk fotodakı gıbı kulak memesı ınek memesı kıvamında sısınce acıle gıttık malum tuncelı yrn kbbye dedı sbh kurbanlık koyun kıvamında solugu orda aldık once enjektorle cekmeye calıstı dr deyze baktı cok cıkmıyo dayanabılecekmısın keselım dedı kes dayanacaz artık cart dedı kulagın arkasını kestı uyusturmadı burada :) ne yuksekmıs agrı esıgım :)yenı sloganlarım sevılın kulagı essek kulagı ve kımse ahkam kesmesın kulagımarkası dıye orayıda hallettık sevgılı okur kalmadı acı cektırecek kazık atacak yer :)))
Yrn tekrar dr deyze benı beklıyor tekrar temızleyıp dıkısı atacak alttakı fotoda canım kocamın bana gecmıs olsun hedıyesı bayıldıgımı bılır fıstıga ee fıstık gıbı karısı olunca :))opuyorum xanlarım dıalarınızı eksık etmeyın

13 yorum:

  1. çok geçmiş olsun. doğrusu anlamadım ne olduğunu öyle. küpeden mi? Rabbim şifalar versin, amin. sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili oce bende bılmıyorum neden oldugunu en son ne zaman kupe taktıgımı bıle hatırlamıyorum. Tesekkur ederım vucut bole tepkı verıyor sanırım

      Sil
  2. geçmiş olsun kuzummmm.... kulak memesi oldu inek memesi çok güldüm:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol hayatım meme buyuycekse alttakıler buyuyeydı ııdı :) kısmet kulagın memesıneymıs :)))

      Sil
  3. Yahu gülünmez ama güldüm yeminle :)) Çook geçmiş olsun kuzum, inşallah tez vakitte eski kulak memesi boyutuna kavuşursun, az bi bekle birazdan yüzüne doğru bir yel esecek, telaşlanma sakın, İstanbul dolaylarından okuyup üfleyeceğim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy cnm bnm ne ii geldi ağrım dindi :) gül hayatım bende gülüyorum hatta bugğn ki sloganımda fileli sevil limon gibi kafamda file ;) laf aramızda limonun tanesi 1 tl bnm kafadaki saç tellerinide sayarsak acayip zenginim :))))

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun.Bir an önce iyileşirsiniz inşallah...

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun uyuşturmadan ya ben hayatta dayanamam maşallah size ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okadar cnm yanıyorduki ne iğne ne neşter umrumda olmadı :) sanırım ağrı eşiğimde yüksek ;)

      Sil
  6. kıyamam sana ama yaaa.çok geçmiş olsun sen fileli bilem çok güzelsin.ama güldürmedin beni desem yeridir uslubun sıkı ya :)))))
    *ily*ily*________*ily*ilyl*
    ___*ily* ___*ilyl*____*ily*___*ily*
    _*ily* ______*ily*_*ily*_______*ily*
    *ily* __________*ily*__________*ily*
    *ily* ________________________*ily*
    _*ily* ______*ï ℓσ√ε ų!*______*ily*
    __*ily* ____________________*ily*
    ____*ily* ________________*ily*
    ______*ily* ____________*ily*
    ________*ily* ________ *ily*
    ___*ily* ___*ily*____*ily*___*ily*
    _*ily* ______*ily*_*ily*_______*ily*
    *ily* __________*ily*__________*ily*
    *ily* ________________________*ily*
    _*ily* ______* ï ℓσ√ε ų !*______*ily*
    __*ily* ____________________*ily*
    ____*ily* ________________*ily*
    ______*ily* ____________*ily*
    ________*ily* ________ *ily*
    __________ *ily*____*ily*
    ____________’*ily*_*ily*
    _______________*ily*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy ne şımardım o kalplerle anlatamam sağol cnm bnm.kalbim güzel yüzümde güzelde yaşlanmaya başladım ya laf aramızda kalbide araya sıkıştırıverdim :))) ahhh güzelim kulak arkam :)))

      Sil